8 Ekim 2010 Cuma

tövbe estağfurullah-2

internette dolanırken gördüm şimdi kanım dondu. 4 mart 2009'da çıkan radikal haberi.. "ampul tayyip dediler dünyaları karardı" diye. İnanamadım. http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&Date=4.3.2009&ArticleID=924486


yani aslında çok da bir şey yazmayacağım. kanım dondu işte. "ülkenin 42% sini hapse mi atacaksınız yane?" gibi bir şeyle olayı basitleştirmeyeceğim kesinlikle ; ama ılımlı akp destekçilerinin bile bazen hafif çapta küfür ettiği bir siyasi kişiliğe benim yaşlarımda (19-20) birkaç üniversite öğrencisi ampül dediği için 11 ay 20 gün hapis cezası alıyorsa, afedersiniz sıçarım böyle sistemin içine. lan beni de almasınlar şimdi içeri.

1 yorum:

  1. yani "42'sini hapse mi atacaksınız yane?"lik değil ki mesele.

    Sen ben gibi terbiyeli çocuklar aslanlar gibi "ılımlı karşıtlıklarını" sürdürecek işte, arada bir çıkan böyle sivri tiplerin da başı yanmaya devam edecek.

    Adam gibi muhalefet eden kim var yani etrafta, ya bizim gibi kıçının üstünden konuşanlar; ya da "bu ülkeyi yedirmeyiz size" diyen tunca yözkan neferleri falan. Rasyonel hareket eden bir tane adam yok ki.

    Olmadığı için böyle rahat rahat hayatını karartıyorlar zaten insanların.

    YanıtlaSil